Kiitos kaikille ihastuttavan tuntuisille Uroksille mahtavista treffiehdotuksista. Olisin erittäin mielelläni tavannut teidät kaikki NIISSÄ merkeissä, mutta jostain syystä liikkumistani on rajoitettu tässä lähiviikkojen aikana?! Olen kyllä yrittänyt kovasti manipuloida noita kaksijalkaisia pitkittyneillä vinkumisjaksoilla, mutta murentumisen merkkejä ei heissä ole ilmennyt. Lenkkeilyjen aikana olen puolestani yrittänyt vetää heitä kaikkiin niihin suuntiin, joista olette sulotuoksujanne lähettäneet....tuloksetta.

Olen myös jättänyt viestejäni kaikkien punaisten postilaatikoitten ja vihreiden ruohontupsujen juurelle ja toivonut, että ne olisivat johdattaneet Teidät minun luokseni. Olette lieneet käyneet porttimme takana juuri silloin, kun emme ole olleet paikalla. Olen myös juossut aidattua pihaamme ympäri, etsinyt sitä kauan kadoksissa ollutta reikää sekä huutanut teidän peräänne pihan kaikilta kulmilta. Tämä kaikki aivan turhaan, peli on menetetty taas tältä kertaa. Laitan tähän loppuun vielä kuvan kaikista niistä joiden kanssa olen yrittänyt lisääntyä. Jään mielenkiinnolla odottamaan olisiko jonkun kanssa tärpännyt.

T. Molly