Moikka!

Mun piti tulla kertomaan ihan itse mun sattumuksista tällä viikolla, kun toi mun emo ei nyt kuulemma millään jaksa. Se ois vissiin loman tarpeessa, tai niin se ainakin joka päivä höpöttää, kun tulee kotiin ansaitsemasta mun ruokarahoja.

Ensin pakolliset kakkakertomukset. Mulla oli pakki vähän sekaisin tässä alkuviikosta, ja koska se mun ruokarahojen ansaitseminen on niin rankkaa puuhaa niin emon lisäksi myös perheen alfauros on valjastettu rahanhankintahommiin. Mutta asiaan, koska noi kaksijalkaiset olivat siis poissa, kun mulle tuli hätä kesken päivän, ni mun oli sitten pakko tehdä asiat sisälle. Kattokaas, kun hätä se ei lue lakia, vaikka kyllä mä sen säännön tiedän että tuommonen tavara kuuluu ulos. Eipä ollut kiva viettää loppupäivää siinä karseassa hajussa! Sitten mä vähän myös pissailinkin, ja siitäkin jäin kiinni vaikka yritin imeyttää pissan mun punkkaan, jonka olin raahannut siihen lätäkön päälle. Älkää kanssasisaret siis yrittäkö tätä temppua, ei se mene läpi.

Seuraavana päivänä mun oli taas pakko tehdä samat temput, mutta sen pissajutun mä jätin pois, koska sitä punkkaa ei jostain syystä annettu mulle (eikä mitään mattojakaan ollut enää käytössä). Kauheinta tässä kaikessa oli se, että mä sain vain riisiä, kanaa ja raejuustoa ruoaksi ja sitäkin tosi vähän. Siis tuosta vois kyllä tehdä ilmoituksen jonnekin.

Pääsin mä sentään loppuviikosta uimaan, se on mukavaa. Sekin reissu meinasi kyllä tyssätä ihan alkuunsa, kun toi emo vetäs taas jotkut kilarit. Mä uiskentelin ihan normaalista alfauroksen ja siskon kanssa, kun sitten vetäydyin rantaan päin. Emo nappasi musta siellä kiinni ja kauhisteli, että miten mun maha oli turvonnut ihan kauhean isoksi (haukkui mua pallokalaksi) ja paineli mun mahaa ja kauhisteli miten se oli ihan kivikova. Sitten se kiljui alfalle ja siskolle, että nyt äkkiä rantaan ja autoon ja lääkäriin, että pikkuisella on jotain tosi pahasti vialla. No, mä sitten päästin sen rauhaan ja tyhjensin mahan sisällön kunnon miehekkäällä röyhtäyksellä. Kai sitä nyt vähän ilmaa pääsee mahaan tällaisella pikku prinsessallakin, kun oikein innolla ui. Onkohan teillä, rakkaat kanssasisaret, yhtä pölvästejä emoja?

T. Manna

ps. Tänään ne sitten kilvan hurrasivat, kun multa tuli ihan normaali kakka?!